فروشگاه اینترنتی میرولانژ | نمایندگی انواع کالای لوکس در ایران

معرفی محصولات اسطوخودوس (لوندر) لوکسیتان

Wednesday، ۲۷ Ordibehesht ۱۴۰۲

اسطوخودوس برای چندین دهه بخشی از محصولات لوکسیتان بوده است و یکی از اولین گل هایی بود که توسط بنیانگذار این شرکت، اولیویه بوسان استفاده شد. عطر منحصر به فرد آن تبدیل به ادای احترام معطری برای پروونس شده است و لقب "طلای آبی" را از مردم محلی به دست آورده است. لوکسیتان از اسطوخودوس به دلیل خواص آرامش بخش و رایحه عالی آن در محصولات مراقبت از بدن خود استفاده می کند. در محصولات زیبایی اسطوخودوس این برند از خواص آرام و آرامش بخش فرانسوی اسطوخودوس لذت ببرید.

اسطوخودوس فرانسوی در آب و هوای گرم و خشک منطقه رشد می کند و به دلیل خواص تسکین دهنده و شفابخش آن مورد توجه قرار می گیرد. رشد اسطوخودوس نیز به یک عنصر ضروری از چشم انداز و اقتصاد این منطقه تبدیل شده است. این گیاه که به‌خاطر رایحه زیبای اسطوخودوس و فواید بی‌شمارش مشهور است، قرن‌هاست که برای اهداف درمانی استفاده می‌شود.

فواید روغن اسطوخودوس

اسطوخودوس با رایحه ای تسکین دهنده و آرامش بخش یکی از متنوع ترین گیاهان دارویی است که مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن اسطوخودوس به دلیل داشتن خواص تسکین دهنده و ضد باکتریایی که پوست را سم زدایی می کند، می تواند برای درمان ریزش مو، عفونت، آلرژی و اگزما استفاده شود.

اسانس اسطوخودوس با رایحه ای دلپذیر، اغلب به عنوان اسپری بالش نیز استفاده می شود زیرا به آرامش و خواب کمک می کند.

اسانس اسطوخودوس حتی می تواند به کاهش تنش و همچنین کاهش تأثیر استرس بر ذهن و بدن کمک کند و آن را به همراهی ایده آل برای استفاده در ماساژ و درمان های فیزیوتراپی تبدیل کند.

محصولات لوندر لوکسیتان

کار به شما استرس می دهد؟ نگران نباشید، ثابت شده است که روغن اسطوخودوس روحیه کلی شما را تقویت می کند، با استرس مبارزه می کند و تنش عضلانی را کاهش می دهد.

فوم وان اسطوخودوس نگرانی های شما را از بین می برد و آرامش عمیق جایگزین می شود. برای لذت بردن از تمام فواید آن، 15 قطره را در آب حمام رقیق کنید، سپس به بدن بمالید.

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به خواب عمیق‌تر، استفاده از اسپری بالش آرامش‌بخش لوکسیتان است، فقط 15 دقیقه قبل از اینکه به رختخواب بروید، آن را اسپری کنید. این باعث می شود که عطر در طول ساعات خواب شما باقی بماند. خواب عمیق تر برای استراحت و ترمیم بدن شما ضروری است و صبح روز بعد احساس شادابی و نشاط خواهید داشت.

تنوع محصولات اسطوخودوس برند لوکسیتان شامل فوم وان، کرم دست، صابون مایع، اسپری بالش، شمع و دیگر محصولاتی است که می توانید از سایت میرولانژ تهیه نمایید.