فروشگاه اینترنتی میرولانژ | نمایندگی انواع کالای لوکس در ایران

معرفی محصولات ایمورتل (Immortelle) لوکسیتان

Wednesday، ۱۷ Khordaad ۱۴۰۲

در جزیره سرسبز کورس، L'OCCITANE گنج طبیعی را کشف کرده است که عمر بسیار طولانی دارد. گل جاودانه که اسانس ارگانیک آن سرشار از مولکول های فعال است و خواص ضد پیری منحصر به فردی دارد. برای بیش از 18 سال، لوکسیتان روی خواص ضد پیری محصولات خود کار می کند. مجموعه مراقبت از پوست Immortelle راه حل های کاملی را ارائه می دهد که لطافت فوری را برای پوست به ارمغان می آورد.

این ماده طبیعی که از گیاه جاودانه مشتق شده است، اغلب به عنوان "گل زیبایی و جوانی" نامیده می شود. ایمورتل که عمدتاً به عنوان روغن استفاده می شود، هم به دلیل خواص ترمیم کنندگی و هم اثربخشی آن بر روی پوست آسیب دیده مشهور است، بنابراین اغلب در درمان اسکار آکنه و لک های ملتهب استفاده می شود.

این روغن جاویدان همچنین برای کاهش قرمزی و بازگرداندن درخشش سالم پوست با اصلاح پیچیدگی های زیرین و بازسازی پوست از طریق سم زدایی و تولید کلاژن شناخته شده است.

علاوه بر این کاربردهای عملی، گل جاودانه همچنین حاوی خواص مرطوب کنندگی طبیعی است که به مبارزه با علائم پیری کمک می کند.

یکنواخت کردن ظاهر و بافت پوست، کاهش لک های ناشی از افزایش سن و مبارزه با ایجاد خطوط ریز و چین و چروک زیر چشم از جمله مزایای دیگر این گیاه است.

طیف وسیعی از محصولات ایمورتل لوکسیتان شامل سرم چشم ایمورتل، ماسک شب ایمورتل ، تونر ایمورتل، ریفیل فوم پاک کننده گرانبها Immortelle ، کرم دور چشم و لب دیواین و بالم دور چشم دیواین مجموعه ای بی‌نظیر را پدید آورده که می‌توانید از سایت میرولانژ تهیه کنید.