فروشگاه اینترنتی میرولانژ | نمایندگی انواع کالای لوکس در ایران

معرفی محصولات بادام (Almond) لوکسیتان

Tuesday، ۲ Khordaad ۱۴۰۲

برای L'OCCITANE، فقط ایجاد محصولاتی که حواس را به وجد می آورند مهم نیست. داشتن تعهدات نیز مهم است.

گنجینه ای واقعی از طبیعت و سرشار از ویتامین ها، از جمله فواید بسیار آن، مرطوب کننده، تغذیه و نرم کننده است. روغن بادام شیرین برای مراقبت از سر تا پای ما فوق العاده است.

لوکسیتان، بادام را در محصولات زیبایی بادام خود گنجانده‌است؛ طیف وسیعی از روغن‌ها، شوینده‌های بدن، مرطوب‌کننده‌ها و درمان‌های سفت‌کننده پوست که طراوت، پاکسازی و آرامش را به همراه دارد.

در سال 1956، یک زمستان فوق العاده سخت حومه فرانسه، از جمله منطقه پرووانس را ویران کرد و به بسیاری از درختان بادام آسیب رساند. در نتیجه آنها به نفع محصولات سودآورتر رها شدند. به ابتکار چند خانواده کشاورز، از جمله برادران ژوبرت که به عنوان پرورش دهندگان اسطوخودوس در فلات Valensole کار می کردند، درختان بادام در پروونس دوباره کاشته شدند. یک بار دیگر، آنها می توانند بخشی از چشم انداز پروانسالی شوند.

بادام که در پوسته مخملی نرم و سبز محافظت شده رشد می کند به دلیل توانایی آن در نرم و صاف کردن پوست مشهور است.

فواید بادام

روغن بادام که معمولا در درمان های صورت، بدن و مو استفاده می شود، یکی از رایج ترین روغن های طبیعی در دنیای زیبایی است.

روغن بادام سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند، ظاهر سالم پوست و مو را تقویت می کند.

روغن بادام همچنین دارای سطح بالایی از ویتامین E است که از پوست در برابر آسیب های خورشید و پیری زودرس محافظت می کند. این یک عنصر کلیدی در بازسازی سلول های جدید پوست است که پوست را شاداب و جوان نگه می دارد - با چین و چروک و خطوط ریز مبارزه می کند.

روغن بادام برای جلوگیری از گسترش علائم کشش و همچنین کاهش قرمزی و خارش شناخته شده است.

به لطف ترکیب طبیعی ویتامین‌ها، رشد موی سالم را تقویت می‌کند، بافت اطراف پوست سر را نرم می‌کند و باعث تجدید سلول‌های جدید می‌شود که با نازک شدن مو مبارزه می‌کنند.

محصولات بادام لوکسیتان

از پروتئین بادام که فیبرهای مو را محکم و صاف می کند و درخشندگی را تقویت می کند تا کرم بدن بادام که با بافت کرمی خود آبرسانی و تغذیه می کند، محصولات مجموعه بادام لوکسیتان در طیف گسترده ای از محصولات شامل لوسیون بدن، لایه بردار، فوم وان، صابون، کرم دست، کنستانتره، روغن بعد از حمام، شاور اویل و کرم بدن در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. مجموعه ای محبوب که می توانید برای بها دادن به پوست خود از آن استفاده کنید.

جهت مشاهده و خرید محصولات بادام برند لوکسیتان کلیک کنید