فروشگاه اینترنتی میرولانژ | نمایندگی انواع کالای لوکس در ایران

معرفی محصولات وربنا (Verbena) لوکسیتان

Wednesday، ۲۰ Ordibehesht ۱۴۰۲

مجموعه Verbena تاریخچه طولانی این گیاه را با L'Occitane ارج می نهد، و خواص خنک کنندگی آن را به مجموعه ای از عطرها، محصولات مراقبت از بدن و مراقبت از مو منتقل می کند. لوکسیتان در سال 1981، اولین طیف محصولات خود را با Verbena ایجاد کرد. رایحه تازه و درخشان آن دارای نت های گیاهی لیمویی است که برای تابستان عالی است!

از لحاظ تاریخی، وربنا در جنوب فرانسه یافت شد، اما با گذشت زمان کشورهای گرمتر مانند مراکش شروع به کشت آن کردند و در پروونس از بین رفت. این آرزوی L'Occitane بود که دوباره کاشت و سنت گیاهی در منطقه را احیا کند. فیلیپ و ماگالی مری، شرکای مورد اعتماد آن ها، از این ایده استقبال کردند و شروع به کشت گیاه در Jouques، در یک واحه سبز طبیعی کردند.

وربنا رایحه ای سبز و انرژی بخش و در عین حال آرامش بخش مرکباتی است. با مجموعه بسیار دوست داشتنی L'Occitane Verbena به حواس خود نیرو دهید. حواس خود را با عطر مرکبات لیمویی متمایز Verbena پر کنید و با محصولات تقویت‌کننده بدن و مو وربنا لوکسیتان رایحه‌ای ماندگارتر را تجربه کنید. ساخته شده با 100% وربنا ارگانیک که به دلیل خواص خنک کنندگی آن شناخته شده است.

فواید وربنا

عطر Verbena رایحه ای بسیار محبوب است که نه تنها طراوت بخش است، بلکه ثابت شده است که استرس و اضطراب را نیز کاهش می دهد.

جدا از رایحه تازه، وربنا پوست را تغذیه می کند و به آن کمک می کند تا خاصیت ارتجاعی نرم خود را حفظ کند.

به ویژه در درمان جای زخم و آکنه مفید است و از دیرباز به عنوان درمانی برای آرام کردن تحریکات پوستی و همچنین التهاب داخلی استفاده می شود.

محصولات وربنا لوکسیتان

محصولات وربنا با رایحه ای بسیار مطلوب به طراوت بخشی پوست کمک می کنند. از جمله محصولات این مجموعه می توان به ادوتویلت Citrus Verbena، مام رولی وروین، فوم وان وروین، صابون بدن، ژل شستشوی بدن، کرم دست وربنا و صابون لایه بردار اشاره کرد که می توانید از سایت میرولانژ تهیه نمایید.

جهت مشاهده و خرید محصولات وربنا برند لوکسیتان کلیک کنید