فروشگاه اینترنتی میرولانژ | نمایندگی انواع کالای لوکس در ایران

با ۵ برند لوکس لوازم خانگی آشنا شوید

Wednesday، ۳۱ Farvardin ۱۴۰۱

بسیاری از افراد عقیده دارند که این مردم هستند که خانه را به محل راحتی و آرامش تبدیل می‌کنند؛ اما با گذشت زمان، این دیدگاه و سبک زندگی ما کمی تغییر کرده و پیشرفته‌تر و سریع‌تر شده است. اگر پولی برای خرید لوازم خانگی باکیفیت داشته باشیم، در خانه احساس راحتی و آرامش داریم. بنابراین، اکنون در کنار مردم، مبلمان، لوازم خانگی و... محیط زندگی را به خانه‌ای راحت تبدیل می‌کنند. به همین دلیل است که انتخاب محصولاتی باکیفیت و زیبا، می‌تواند در ایجاد فضایی راحت و دلنشین تاثیر داشته باشد. چنانچه مطمئن باشید، محصولات لوازم خانگی خود را از برندی لوکس تهیه می‌کنید که کیفیت آن تضمین شده است و به دلیل طراحی زیبایی که دارد، محیط زندگی شما را زیباتر می‌نماید؛ حاضر نیستید بهای آن را پرداخت کنید؟! در این مطلب از مجله میرولانژ به بررسی ۵ برند لوکس لوازم خانگی می‌پردازیم که به شما کمک می‌کنند در خانه، احساس امنیت و آرامش بیشتری داشته باشید.

معرفی ۵ برند لوازم خانگی لوکس

ممکن است چند دهه پیش، مردم حتی در مورد لوازم خانگی نشنیده باشند. حتی اگر می شنیدند، آن محصولات به‌نظر لوکس و دور از دسترس بود؛ زیرا زندگی خیلی سریع نبود و نیاز این وسایل احساس نمی‌شد. امروزه شرایط متفاوت است و به همین دلیل برندهای مختلفی وجود دارند که ممکن است انتخاب را برای ما دشوار کنند؛ اما همواره برندهایی لوکس، در راس سایر گزینه‌ها می‌درخشند.

در ادامه ۵ مورد برند لوکس لوازم خانگی را بررسی می‌کنیم.

برند الکترولوکس

الکترولوکس یک شرکت لوازم خانگی پیشرو در جهان است که بیش از صد سال است که به آسان و بهتر شدن زندگی افراد کمک می‌کند. الکترولوکس در زمینه لوازم خانگی متفاوتی فعالیت می‌کند و به همین دلیل تجربه‌های طعم، مراقبت و سلامتی را برای میلیون‌ها نفر از نو ابداع کرده است و همیشه تلاش می‌کند با نوآوری و ساخت بهترین محصولات، در دنیای لوازم خانگی لوکس، پیشتاز باشد. در ابتدا این برند کار خود را با نام تجاری الکترومکانیسکا آغاز کرد و اولین محصول برند الکترولوکس، جاروبرقی بود که در سراسر اروپا مشهور شد و به فروش رسید. سپس نام خود را در سال ۱۹۵۷ به الکترولوکس تغییر داد و لوازم خانگی دیگر را نیز با نام جدید برند خود، تولید نمود. اولین یخچال محصول الکترولوکس در سال ۱۹۲۵ تولید شد، همچنین اولین ماشین لباسشویی الکترولوکس در سال ۱۹۵۱ و اولین ماشین ظرفشویی تولید الکترولوکس در سال ۱۹۵۹ تولید و به بازار عرضه شد.

دفتر مرکزی الکترولوکس، در استکهلم قرار دارد و در سال ۲۰۲۱، این برند ۵۲۰۰۰ کارمند در سراسر جهان داشت. برندهایی که تحت نام الکترولوکس فعالیت می‌کنند شامل الکترولوکس، AEG و Frigidaire، هستند که هر سال تقریباً ۶۰ میلیون محصول خانگی را در بیش از ۱۲۰ بازار به فروش می‌رسانند.

انواع محصولات لوازم خانگی الکترولوکس شامل یخچال الکترولوکس، فریزر الکترولوکس، اجاق گاز، غذاساز الکترولوکس، گاز رومیزی الکترولوکس، ماشین ظرفشویی، جارو شارژی، تهویه هوای الکترولوکس، هود الکترولوکس، ماکروویو، خشک کن و ماشین لباسشویی الکترولوکس هستند. در کنار این انواع محصولات خانگی، دسته دیگری به نام محصولات کوچک نیز وجود دارند که شامل مخلوط کن الکترولوکس، پنکه، فر توکار الکترولوکس، هواپز الکترولوکس، چرخ گوشت و... هستند و از پرطرفدارترین محصولات این برند لوکس لوازم خانگی محسوب می‌شوند.

برند آاگ

برند کلاسیک آلمانی AEG امروزه یکی از مهم‌ترین برندها در گروه الکترولوکس است که لوازم خانگی درجه یک AEG را در بازارهای مختلف اروپایی و آسیایی عرضه می‌کند. داستان پشت این برند، شامل ظهور و سقوط یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان است، اما مهم‌تر از همه، این است که چندین نوآوری در حال تغییر جهان، مانند اولین یخچال برقی و اولین فناوری پمپ حرارتی برای خشک کن‌ها، در کارنامه این برند لوکس و جهانی، به ثبت رسیده است. AEG در سال ۱۸۸۳ توسط مهندس امیل راتناو تاسیس شد. او حقوق لامپ برق را در اولین نمایشگاه بین المللی برق در پاریس در سال ۱۸۸۱ خریداری کرده بود. AEG پس از جنگ جهانی دوم، کارخانه‌های جدید و مدرن را در آلمان غربی ساخت. در سال ۱۹۷۰، AEG یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیکی جهان با ۱۷۸۰۰۰ کارمند بود.

محصولات خانگی در AEG به بخش رو‌به رشدی از گروه تبدیل شد که در ابتدا شامل محصولاتی مانند اجاق گاز، جاروبرقی و سشوار بود، سپس به یخچال در سال ۱۹۵۰ و ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک Lavamat در سال ۱۹۵۸ گسترش یافت. رقابت در آلمان در دهه ۱۹۶۰ با اضافه شدن واردات ارزان قیمت از ایتالیا تشدید شد. رقبای سابق بوش و زیمنس ادغام شدند. در سال ۱۹۷۵، AEG-Telefunken پنجاه و چهارمین شرکت صنعتی بزرگ در فهرست جهانی مجله فورچون بود که سه برابر اندازه الکترولوکس بود. با این‌وجود، با گذر زمان و رقابت شدیدی که بین این برند لوکس لوازم خانگی و محصولات ارزان‌قیمت‌تر ایجاد شده بود، AEG مجبور شد از تعداد کارخانه‌ها و کارمندان خود کم نماید. در نهایت در سال ۲۰۰۵، برند الکترولوکس امتیاز آن را خریداری نمود و امروزه محصولات لوازم خانگی AEG، تحت نام الکترولوکس به فروش می‌رسد.

انواع محصولات لوازم خانگی لوکس AEG، شامل هود، یخچال آاگ، اجاق گاز آاگ، چرخ گوشت آاگ، مخلوط کن، ماشین لباسشویی آاگ، ماشین ظرفشویی آاگ، غذاساز، پلوپز آاگ و... هستند.

برند مایرباخ

برند مایرباخ یک برند آلمانی است که با ایده تولید محصولات نوآورانه در زمینه لوازم خانگی لوکس آغاز به‌کار کرد و در تمام طول تاریخچه خود، تلاش نمود تا کنترل کیفی و کیفیت محصولات خود را در بالاترین سطح ممکن نگه دارد. با وجود آنکه تنوع برخی از محصولات این برند کم است؛ اما کیفیت عالی و طراحی بی‌نظیر آن‌ها سبب شهرت و محبوبیت این برند شده است.

انواع محصولات مایرباخ شامل فر توکار مایرباخ، گاز رومیزی، هود، ماکروفر مایرباخ، ماشین قهوه‌ساز مایرباخ، ماشین لباسشویی، سینک و شیر ظرفشویی مایرباخ و یخچال مایرباخ هستند. ویژگی منحصر به‌فرد برند مایرباخ که آن را از سایر محصولات لوازم خانگی متمایز نموده است، این است که در کنار رفع نیازهای روزانه افراد، تلاش نموده است تا نیازهای آینده آنان را نیز پیش‌بینی نموده و درنتیجه در محصولات خود به‌کار ببندد و به همین دلیل به یک برند لوکس لوازم خانگی با تکنولوژی روز تبدیل شده است.

برند دایسون

دایسون، برندی است که به دلیل تولید بخاری، فن بدون پره، خشک کن دستی و جاروبرقی مشهور شد و تا به امروز، یکی از ۵ برند لوکس لوازم خانگی برتر در سراسر جهان است و سشوار دایسون که از محصولات جدیدتر این برند است، به یک سشوار محبوب با قابلیت‌های خاص و طراحی ایده‌آل، تبدیل شده است. شرکت دایسون، یک برند بریتانیایی است که در سال ۱۹۷۸ توسط جیمز دایسون تأسیس شد و با هزاران مشتری در بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان، به یکی از برترین برندها در صنعت خود تبدیل شد.

مخترع بریتانیایی، جیمز دایسون، به‌طور مداوم از منابع جدید و متنوع الهام گرفته است؛ ‌برای مثال یک اختراع و نوآوری پیشرفته‌ای که شاید بهترین نمونه آن را بتوان در جاروبرقی‌های دایسون دید، این است که از قانون نیروی گریز از مرکز برای جدا کردن گرد و غبار از خاک سنگین‌تر استفاده می‌کند تا نیاز به وجود کیسه جاروبرقی از بین برود. همچنین سشوارهای این برند نیز قابلیت‌ها خاص خود را دارند؛ برای مثال، در آن‌ها از موتورهای خاصی استفاده شده است که در عین سبک بودن، تا ۳۰۰ برابر سشوارهای عادی قدرت دارند و درجه حرارت را ۴۰ بار در ثانیه اندازه می‌گیرند تا مانع از سوختن موها شوند و به همین دلیل نه‌تنها به موها آسیب وارد نمی‌کنند، بلکه باعث زیباتر دیده شدن و نرمی و لطافت موها می‌شوند.

این برند لوکس لوازم خانگی، به‌خاطر ابداع‌های منحصربه‌فردی که در طراحی محصولات لوازم خانگی خود به‌کار برده است، شهرت یافته است؛ و همین موضوع سبب بالا بودن قیمت این محصولات خاص، نسبت به سایر محصولات موجود در بازار شده است و به همین دلیل می‌توان آن را یکی از لوکس ترین برند لوازم خانگی دانست.

برند اسمگ

احتمالا هنگامی‌که نام برند اسمگ را می‌شنوید؛ به یاد یخچال‌های رنگی با طراحی منحصربه‌فرد می‌افتید. این یخچال‌ها که از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردار هستند؛ تنها یکی از محصولات مشهور و زیبای این برند ایتالیایی هستند. برند اسمگ را چنانچه لوکس ترین برند لوازم خانگی محسوب نکنیم؛ یکی از لوکس‌ترین‌ها به‌شمار می‌رود که در کنار کیفیت بی‌نظیر، طراحی زیبا و خلاقانه‌ای دارد و به همین دلیل لوکس و گران‌قیمت محسوب می‌شود.

اسمگ یک کارخانه تولید لوازم خانگی لوکس ایتالیایی است که در شهر گواستالا،‌ نزدیک به شهر رجو امیلیا در شمال این کشور تاسیس شده است. امروزه برند اسمگ ایتالیا در سراسر جهان فروشگاه‌ها و نمایندگانی دارد که از سال ۱۹۴۸ لوازم خانگی نوآورانه و باکیفیت خود را برای زیبایی و خاص بودن در انواع محیط‌ها طراحی کرد. انواع محصولات برند اسمگ که فروش بالایی در سراسر جهان دارند شامل یخچال اسمگ، اجاق گاز، هواپز اسمگ، هود اسمگ، غذاساز، قهوه ساز اسمگ، مایکرویو، ماشین لباسشویی اسمگ، فر توکار، ماشین ظرفشویی اسمگ، سینک و شیرآلات اسمگ هستند و همچنین دسته‌ای به‌نام لوازم خانگی کوچک اسمگ وجود دارد که محصولاتی همچون همزن، کتری اسمگ، توستر اسمگ، بلندر، اسپرسو ساز اسمگ را شامل می‌شود.

خرید لوازم خانگی لوکس

با توجه به گران‌قیمت بودن این محصولات لوکس لوازم خانگی، ممکن است بسیاری از فروشگاه‌ها، اقدام به فروش محصولاتی تقلبی نمایند و یا محصولات کارکرده را به‌جای محصولات نو به فروش برسانند. به همین دلیل است که نمی‌توان به هر فروشنده و یا فروشگاهی اعتماد نمود. همواره برای خرید از لوکس ترین برند لوازم خانگی، باید نسبت به فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید، اطمینان داشته باشید تا بدون نگرانی، یک خرید راحت و بی‌دغدغه را تجربه نمایید. با خرید محصولات لوکس لوازم خانگی، می‌توانید با سرعت و کیفیت بیشتری، کارهای روزمره خود را در دنیای مدرن امروزی پیش ببرید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید خودکار لاکچری