فروشگاه اینترنتی میرولانژ | نمایندگی انواع کالای لوکس در ایران

7 عطر محبوب زنانه را بشناسیم | راهنمای خرید عطر زنانه

Wednesday، ۳۱ Farvardin ۱۴۰۱

عطر‌ها از گذشته دور تا به‌حال همیشه از محبوب‌ترین هدیه‌ها برای خانم‌ها بوده‌اند. خانم‌ها اهمیت زیادی به زیبایی و آراستگی می‌دهند و در کنار لوازم آرایشی و بهداشتی خود، همیشه از یک عطر منحصر به خود استفاده می‌کنند. عطر می‌تواند با رایحه خاص خود امضا شخصی هر فرد باشد و از این‌رو انتخاب عطر برای خانم‌ها بسیار مهم است. بنابراین انتخاب عطری با رایحه خاص، می‌تواند موجب نشاط شما و انتقال این حس و انرژی به اطرافیانتان نیز شود. برای اینکه بتوانید بهترین عطر زنانه را تهیه کنید، باید با نکات خرید عطر زنانه آشنا شوید. این مطلب از مجله میرولانژ یک راهنمای خرید عطر زنانه است که در آن به معرفی ۷ عطر زنانه محبوب می‌پردازیم.

راهنمای خرید عطر زنانه

برای آنکه بتوانید عطر زنانه مناسبی را تهیه کنید، باید نکات خرید عطر زنانه را بشناسید. ازجمله نکات خرید عطر که باید بدانید این است که عطرهای با نام فرانسوی jour مناسب برای خانم‌ها است و با توجه به اسانس‌های قوی، ماندگاری بیشتری برای بانوان دارد. نکته بعدی در این راهنمای عطر زنانه، شناسایی انواع رایحه‌ها است. رایحه‌ها شامل رایحه شرقی، رایحه چوبی و رایحه باطراوت است. همچنین اینکه بدانید کدام عطر مناسب کدام فصل است نیز اهمیت زیادی دارد. عطرهایی با رایحه‌های خنک و ترش، تلخ و سرد، جنگلی و وحشی مناسب فصول گرم سال و عطرهایی با رایحه‌های سنگین مانند عطرهای شیرین، تند و تلخ مناسب فصول سرد سال هستند.

عطر محبوب زنانه

در سراسر جهان تعداد زیادی عطر محبوب زنانه وجود دارد که توسط برندهای مختلفی تولید می‌شوند و لیست این عطرهای محبوب بسیار بلند است. در ادامه ما به معرفی ۷ عطر زنانه محبوب می‌پردازیم.

۱-ادوتویلت زنانه ورساچه مدل Bright Crystal

این عطر یک عطر محبوب زنانه و دارای رایحه شیرین و خنک است. Bright Crystal دارای رایحه میوه‌ای است و بهترین زمان استفاده از این عطر در فصل بهار و تابستان است. رایحه ابتدایی این عطر محبوب زنانه ورساچه ترکیبی از میوه‌ انار است و بعد از گذشت زمان، رایحه میانی آن که ترکیبی از رایحه گل ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صدتومانی چینی است، به مشام می‌رسد. در نهایت، رایحه نهایی این عطر محبوب زنانه، ترکیبی از رایحه‌های مشک، چوب ماهون و عنبر است.

۲-ادوتویلت زنانه نینا ریچی مدل Nina L'Eau Les Belles

عطر محبوب زنانه نینا ریچی مدل نینا لو یک عطر مدرن است و ظاهر شیشه آن همانند سیب است. این ادوتویلت زنانه دارای رایحه اولیه از ترکیب رایحه‌های سیب، گریپ‌فروت، نارنگی و شکوفه نارنج است، پس از گذشت زمانی نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی که ترکیبی از رایحه‌های دریایی همراه با گاردنیا و گیلاس است، می‌دهند. در نهایت رایحه نهایی این عطر مشک است.

۳-ادوپرفیوم زنانه گرلن مدل Mon Guerlain Florale

ادوپرفیوم زنانه Mon Guerlain Florale یک عطر محبوب زنانه دیگر است که در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شد. این عطر دارای یک بطری بسیار نمادین و باشکوه است و منبع الهام این عطر محبوب زنانه بازیگر مشهور، آنجلینا جولی است. نت‌های ابتدایی این عطر زنانه، رایحه اسطوخودوس را دارد و پس از گذشت مدت زمانی، نت‌های آغازین جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند که رایحه آن ترکیبی از رایحه‌های معطر گل یاس رازقی و گل صدتومانی است. در نهایت رایحه نهایی آن ترکیبی از رایحه‌های چوبی و عطر وانیل است.

۴-ادوپرفیوم زنانه لانکوم مدل Miracle

این عطر یکی از مهم‌ترین و محبوب ترین عطرها از برند لانکوم است و دارای رایحه خنک و طراحی شیک و محکم است. این عطر مناسب فصل بهار و تابستان است. از ویژگی‌های این عطر غلظت مناسب و ماندگاری قابل قبول آن است که تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کند. نت‌ ابتدایی این عطر حاوی رایحه لیچی و گل فریزیا است و پس از گذشت مدت زمانی، نت‌های میانی جای نت ابتدایی را می‌گیرند. رایحه میانی این عطر محبوب زنانه ترکیبی از رایحه گل مگنولیا، یاسمین، زنجبیل، فلفل و پرتقال ماندارین است. در نهایت پس از گذشت مدت زمان طولانی نت‌های نهایی با رایحه مشک، عنبر و گل یاسمین به مشام خواهد رسید.

۵-عطر زنانه ویکتوریا سکرت بامب‌شل Victoria's Secret BombShell

یکی از محبوب‌ترین عطرهای زنانه است. این عطر دارای رایحه ابتدایی میوه‌‌ای به صورت ترکیبی از رایحه آناناس و تو فرنگی است و در ادامه رایحه دلپذیر و عالی به مشام می‌رسد که این رایحه از گل و توت قرمز نفیس حاوی نت‌های مشک اشباع شده با طراوت و جذابیت است.

۶-ادوپرفیوم زنانه لکستاز کارس دو رز نینا ریچی L'Extase Caresse de Roses

این عطر محبوب زنانه دارای رایحه‌ای خنک و شیرین است و مناسب استفاده در فصل بهار، تابستان و پاییز است. از ویژگی‌های این عطر حجم و غلظت مناسب آن است که تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کند. بطری و بسته بندی این عطر طراحی بسیار شیکی داشته و از این‌رو علاوه‌بر رایحه بسیار خوب خود، از نظر زیبایی ظاهری نیز بسیار پرطرفدار است. رایحه ابتدایی این عطر محبوب زنانه، رایحه نارنج و گلابی است و پس از مدتی نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی می‌دهد. رایحه میانی آن ترکیبی از گل رز ترکی، گل رز بلغاری، گل صدتومانی و تمشک است که رایحه‌ای خنک و شیرین را ایجاد می‌کند. در نهایت رایحه نهایی آن ترکیبی از نعناع هندی، مشک و گل بنفشه است.

۷-ادوپرفیوم زنانه نارسیسو رودریگز مدل Narciso Poudree

این عطر محبوب زنانه دارای رایحه ابتدایی از گل رز، یاسمین و شکوفه‌ پرتقال است و نت‌های میانی آن از ترکیب مشک تشکیل شده‌اند. در نهایت رایحه نهایی آن از علف وتیور، چوب سدر، دانه‌ تونکا و گیاه پاتچولی ساخته می‌شوند. این عطر دارای رایحه شیرین است که به شما حس آرامش را القا می‌کند.

خرید انواع عطر زنانه محبوب

این عطر‌ها فقط تعدادی از عطرهای زنانه محبوب هستند. عطر‌های دیگری از جمله عطر لالیک اکسترکت کریستال، عطر لالیک بلک کتس کریستال، عطر بولگاری زاهیرا، عطر مارلی دلینا، عطر آمواژ کریسمون راکز و غیره نیز در این لیست بلند بالا قرار می‌گیرند. با این‌حال، این برندها، در دسته برندهای لوکسی قرار می‌گیرند که قیمت آن‌ها اغلب نسبت به نمونه‌های دیگر بالاتر است و به همین دلیل نمونه‌های تقلبی این عطرها در فروشگاه‌های متفرقه به فروش می‌رسد و همین موضوع، خرید عطر را با چالش روبه‌رو کرده است. برای آن‌که خریدی مطمئن انجام دهید؛ لازم است از یک فروشگاه معتبر که برندهای لوکس را به فروش می‌رساند؛ خرید نمایید تا نگرانی شما از اصل بودن کالایی که می‌خرید، برطرف شود.

جهت اطلاعات بیشتر و خرید این عطرهای محبوب زنانه کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

تفاوت عطر گرم و سرد در چیست؟ | چگونه عطر سرد و گرم را تشخیص دهیم؟

تفاوت عطر ، ادکلن و ادوپرفیوم چیست؟