فروشگاه اینترنتی میرولانژ | نمایندگی انواع کالای لوکس در ایران

با لوکس ترین عطرهای مردانه آشنا شوید

Monday، ۲۹ Farvardin ۱۴۰۱

عطر‌ها می‌توانند تاثیر مهمی در وضعیت روحی و جسمی داشته باشند؛ در واقع عطر‌ها با رایحه خود، بر حس بویایی و بخشی از مغز که مرتبط با کنترل احساسات و خاطرات هستند، تاثیر گذاشته و آن را تحریک می‌کنند. عطر هر فرد می‌تواند نشانه و امضا خاص او باشد و افرادی که به عطر‌ها علاقه دارند، ترجیح می‌دهند تا رایحه مخصوص به خود را داشته باشند. آقایان برای داشتن رایحه خاص خود باید به سراغ انواع عطر مردانه لاکچری و لوکس بروند.

برند‌های لوکس، عطر‌های مردانه‌ای را طراحی و تولید می‌کنند که با رایحه خاص خود کاملا مناسب آقایان سخت‌پسند هستند. این عطر مردانه لوکس می‌تواند به شما رایحه خاص و منحصر به‌فردی را ببخشد. انواع عطر مردانه لاکچری عموما از نت‌های مرغوب تهیه می‌شود و بالطبع قیمت بالایی نیز دارد. در سراسر جهان، بسیاری از آقایان رضایت کاملی برای صرف هزینه در خرید عطر مردانه لاکچری دارند تا بوی خاص و منحصر به فردی داشته باشند. با توجه به قیمت بسیار بالای این عطرها، عموما تعداد محدودی از آن‌ها تولید شده و در اختیار افراد کمتری قرار می‌گیرد و از این رو شانس خاص و منحصر به‌فرد بودن عطر شما بسیار بالا خواهد بود. از همین‌رو برند‌های مردانه برنامه ریزی دقیقی برای تولید و عرضه عطر مردانه لوکس داشته و در واقع عطر‌هایی با رایحه شیک و خاص را تولید می‌کنند.

این عطر مردانه لوکس علاوه بر رایحه خاص خود دارای بسته بندی و شیشه‌های لوکس و لاکچری بوده و خیلی از آن‌ها دارای یک طراحی هنری نهفته هستند. تنوع عطر مردانه لوکس بسیار فراوان است و همین امر خرید و انتخاب را دشوار و طولانی می‌کند. در این مطلب از مجله میرولانژ به معرفی برخی از لوکس ‌ترین عطرهای مردانه خواهیم پرداخت.

لوکس‌ ترین عطرهای مردانه

عطر مردانه لوکس معمولا از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد تهیه شده و از همین رو ماندگاری بالایی نیز دارند و به همین دلیل عطرهایی گران قیمت هستند. با توجه به قیمت بسیار بالای این عطرها، عموما تعداد محدودی از آن‌ها تولید شده و در اختیار افراد کمتری قرار می‌گیرد و از این رو شانس خاص و منحصر به فرد بودن عطر شما بسیار بالا خواهد بود. لیست بلندی از لوکس‌ ترین عطرهای مردانه که باید بشناسید وجود دارد. از جمله لوکس ‌ترین عطرهای مردانه می‌توان به مواردی از جمله ادوپرفیوم زرجف یودن، ادوپرفیوم کرید تب رومه، ادکلن آکوا دی پارما کلونیا لدر کنستانتره، ادوپرفیوم تام فورد توباکو عود، عطر تام فورد سولیل بلانک، ادوتویلت میسون فرانسیس کورکجان آمیریس هوم، ادوپرفیوم آمواژ اینترلوده مردانه، ادوپرفیوم شنل آلور هوم ادیشن بلنش، پرفیوم ناسوماتو بلاماژ، ادوپرفیوم رانسه ۱۷۹۵ فرانسوا چارلز، ادوپرفیوم پلیس آیکون گلد مردانه، عطر میسون فرانسیس کورکجان، ادوکلن کلایو کریستین ایکس، عطر بایکلیان اینسنس عود، عطر جورجیو آرمانی پرایو رز د عربی، عطر جو مالون لندن و برگاموت اینتنس، کریستین دیور امبر نویت، عطر هلموت نایت کویرون، عطر والنتینو وی پور هوم و غیره اشاره کرد‌.

البته پیش از آن‌که دست به انتخاب بزنید، باید بدانید به چه نوع محصولی نیاز دارید و می‌خواهید یک پرفیوم، ادکلن یا ادوپرفیوم تهیه نمایید و تفاوت آن‌ها در چیست؛ سپس سرد یا گرم بودن عطر را براساس فصلی که در آن قرار دارید در نظر بگیرید و با توجه به سلیقه و کاربرد خود، عطر رسمی، روزانه یا... تهیه نمایید.

بیشتر بخوانید: تفاوت عطر ، ادکلن و ادوپرفیوم چیست؟

در ادامه این مطلب از مجله میرولانژ به معرفی برخی از لوکس ‌ترین عطرهای مردانه می‌پردازیم.

کرید اونتوس CREED AVENTUS

یکی از انواع لوکس ‌ترین عطرهای مردانه که باید بشناسید، کرید اونتوس است. برند کرید در سال ۲۰۱۰ عطر جدید خود یعنی کرید اونتوس Creed Aventus را وارد بازار کرد که از محبوب‌ترین عطر‌های این برند است. این عطر دارای رایحه‌ای ملایم است که از آناناس، توت سیاه، گل یاسمن، نعناع هندی، وانیل و بلوط است. در واقع می‌توان گفت عطر کرید اونتوس، محبوب‌ترین عطر برند لوکس کرید است و نمایانگر قدرت و موفقیت است و در یک بسته بندی و بطری خاص و فراموش‌نشدنی، تولید و عرضه شده است. کرید اونتوس را می‌توان یک عطر میوه‌‌ای با رایحه در نظر گرفت که به علت توزیع محدود، قیمت بسیار بالا، رایحه منحصر به‌فرد، بسته بندی خاص و جالب و مواد گران‌قیمت به کار رفته در آن به‌عنوان یک عطر خاص و منحصر به‌فرد شناخته می‌شود.

ادوپرفیوم زرجف یودن Xerjoff Uden

این عطر مردانه لاکچری در سال ۲۰۰۹ توسط این برند ایتالیایی به بازار عرضه شد که دارای رایحه‌ای تلخ، متعادل و ملایم است. این عطر مردانه لوکس مناسب برای آن دسته از آقایان سخت پسندی است که رایحه‌های سنگین برای آن‌ها موجب سردرد است و در عین حال به رایحه‌‌های تلخ و جدی علاقه دارند. نت اولیه از این عطر مردانه لاکچری که حاصل از مرکبات است، بسیار طبیعی و انرژی‌بخش است. با محو شدن نت اولیه و جایگزینی نت میانی در عین حفظ حالت تلخ، رایحه این عطر به سمت ترکیبی از گل رز، شراب رام و چوب صندل متمایل می‌شود. نت نهایی این عطر تلخ‌تر و تندتر است و رایحه بسیار دلپذیری از نت وانیل، قهوه، عنبر و مشک داشته و موجب احساس طراوت و جوانی می‌شود.

عطر آمواژ اینترلوده مردانه Amouage Interlude for men

این عطر دارای رایحه شرقی چوبی بوده و طبع گرمی دارد؛ به همین دلیل مناسب استفاده در فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان، به ویژه زمستان است. این عطر مردانه لوکس دارای نت‌های اولیه ادویه‌ای و چوبی است، که رایحه آن همراه با ترنج ارغوانی، پونه کوهی و فلفل شیرین به نت‌های میانی باز می‌شود. رایحه میانی ترکیبی تلخ است، که از نت‌های بخور، صمغ جاوشیر، کهربا و صمغ لابدانوم است و رایحه تلخ دارد و در نهایت نت‌های پایانی از چرم، چوب عود، چوب صندل و نعناع هندی، تلخی، تندی، گرما و سنگینی بوده و احساس وقار خاصی را انتقال می‌دهد.

بیشتر بخوانید: تفاوت عطر گرم و سرد در چیست؟ | چگونه عطر سرد و گرم را تشخیص دهیم؟

عطر میسون فرانسیس کورکجان Maison Francis Kurkdijan

این عطر که از عطر‌های عربی باستانی الهام گرفته شده است، در سال ۲۰۱۲ توسط برند فرانسیس کورکجان به بازار عرضه شد. از این عطر به‌عنوان یک عطر مردانه لوکس برای پاییز و یا زمستان یاد می‌شود.

یک عطر مردانه لوکس را تنها از یک فروشگاه معتبر بخرید!

این نکته را به‌خاطر داشته باشید که نحوه استفاده، نگهداری و خرید عطر نیز اهمیت فراوانی دارد تا بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید و تنها توجه به سلیقه و نام برند نباید اولویت شما باشد. برای آن‌که خرید مناسبی داشته باشید، در مطلبی دیگر این نکات را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: نکاتی که هرکس قبل از خرید عطر باید بداند!

عطرهایی که گفته شد، از خاص‌ترین عطرهای چند برند لوکس جهانی است که اغلب قیمت بالایی دارند؛ با این‌حال ممکن است هنگام خرید این عطرها، تشخیص عطر اصل از تقلبی دشوار باشد و نتوانید یک عطر اصل با قیمت حقیقی آن تهیه نمایید. به همین دلیل حتما خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید.